Nie je to, že človek má len nejakú myšlienku, ale ide už o začínajúci projekt, ktorý sa začína postupne realizovať na trhu. Pri takejto realizácií zakladatelia očakávajú naozaj rýchly rast firmy. Ponkajú nový produkt alebo službu, ktorú ešte ľudia nepoznajú, preto hrozí veľké riziko neúspechu.
Čo robiť, ak to chceš skúsiť?
Základom je mať nápad, ak ho už máš, príde narad tá ťažšia fáza a to podpora financovania. Je mnoho spoločností, ktoré ponúkajú súťaže, kde budúci podnikatelia predstavujú svoje nápady a bojujú o získanie investorov na zrealizovanie ich projektu. Svetovo najznámejšie sú napríklad GOOGLE alebo Facebook. Nájdi si čas a sleduj na internete, či zrovna niekto neponúka takúto súťaž a čo ty vieš, možno z tvojho nápadu vznikne celosvetovo známy a potrebný produkt.
No čo ak ten nápad nemáš?
Musíš sa nakopnúť a s istotou vedieť, že chceš ísť dotoho. No ako prísť na taký nápad? Nie je to zložité a stačí len upustiť uzdu kreativity. Nemusíš non-stop rozmýšľať ale porozhliadnuť sa vôkol seba. Čo tebe ako človeku chýba? Ak ti nič nechýba spýtaj sa priateľov, mamy, otca, babky… Určite sa niečo nájde a práve to bude možno štartovacím bodom v tvojej podnikateľskej aktivite. Hlavne sa neboj, ak ti niečo nejde, otras sa a skús to znova zase z inej stránky. Tiež dôležitým faktorom je nevzdávať sa. Mnoho firiem končí kvôli tomu, že nevie ďalej pokračovať.